tisdag 10 november 2009

091110

Frukost: Fil med keso, linfrö, psylliumfrö, pumpafrö och ett par aprikoser klippta i småbitar. Te med mjölk.
Förmiddagsfika: Te med mjölk, surdegsmacka med bregott och ost (bara för att jag blev så sugen när Röstånga Mölla stod med sina bröd på Fingrar Kan... det blir ett par mackor under veckan, resten får familjen!)
Lunch: Kycklinggryta med vitlök, broccoli
Eftermiddagsfika: En babybel, några jordnötter, några aprikoser.. inte så bra, men fångat i farten - något jag måste vänja mig av med!
Kvällsmat:Två tunna tunna skivor surdegsbröd, ett kokt ägg, kräftsallad, skinka, ost, smör...
Kvällsfika: Te med mjölk, kaka på föräldramöte (ajabaja, men jag hann inte stoppa mig... shame on me!)
Nattamat: Ett kokt ägg med kräftsallad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar